Jméno lektora: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.

Krátce o lektorovi: Michal kombinuje 7 let zkušeností z akademické sféry, kde získal znalosti v oblastech strategie, marketingu a managementu na České zemědělské univerzitě v Praze a Ekonomické škole v Praze s více než 13 lety obchodní praxe z oblasti FMCG, služeb, maloobchodu, potravinářství, utilit a interim managementu. Více na linkedin.com/in/michal-chocholousek

Délka workshopu: 180 minut

Obsah workshopu: Trocha teorie, hodně praktických cvičení se zaměřením na rozvoj komunikačních DOVEDNOSTÍ (nejen) při osobním prodeji.

Cíl workshopu: Naučit účastníky efektivně získávat informace, které jsou důležité pro následný prodej.

Kdy je vhodné workshop navštívit: kdykoliv

Minimální počet účastníků: 6

Maximální počet účastníků: 12

Cena za workshop: 600 Kč/kreditů